חברת ניקיון וכוח אדם בתל אביב

תוכן עניינים
0 +
עובדים
0 +
שנות ניסיון
0 +
לקוחות מרוצים

המלצות לחברת ניקיון וכוח אדם בתל אביב

Asaf YahavAsaf Yahav
01:51 02 Jun 22
ביצעו עבודה יסודית ההתרעה קצרה. גייסו צוות מעכשיו לעכשיו כולל ציוד וחומרים. היו קשובים לדרישות ועבדו בשיתוף פעולה. תודה
נעזרתי בחברת מוריה בשל הצפה שהייתה לי במשרד. זכיתי לשירות איכותי, מקצועי ואדיב.
כאשר פניתי לחברה קבלתי מענה מידי לצרכים שרציתי אם זה מבחינה כספית ואם זה מקצועי והחוויה שהם נתנו לי פשוט יוצא מהכללממליץ מאוד
מתן שרות מאוד מקצועי תוך דגש לצרכים של הלקוחות עם יחס חם ואנושי
רוחה משהרוחה משה
17:29 31 Mar 22
חברה מצויינת, מבצעים כל דבר לשביעות רצוני. מספקים את הציוד במהירות. תודה רבה.
js_loader

מחפשים חברת ניקיון בתל אביב? שירותי ניקיון למשרדים, ניקיון יסודי לבית או לדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון! מוריה שירותי ניקיון בע"מ היא בעלת ניסיון של 35 שנות פעילות בתחום. אנו מומחים בניקוי קבוע או חד-פעמי של בנייני עסקים, משרדים ונכסים פרטיים.

הנה טעימה מהשירותים שאנו מציעים כחברת ניקיון וכוח אדם בתל אביב:

חברה מקצועית נמדדת לא רק בעובדים מיומנים שיודעים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, אלא גם במגוון הרחב של השירותים שהיא יכולה להציע. ככל שמדובר בחברה מנוסה יותר, כן סביר להניח שהשירותים שהיא מעניקה רבים יותר. אלה כמה מבין השירותים שכדאי להכיר:

ניקוי משרדים בתל אביב

עובדי הניקיון שלנו מנוסים בניקיון עמדות עבודה בזהירות וביסודיות, תוך שימת לב לפרטים הקטנים כמו מסמכים חשובים שנפלו על הרצפה למשל. נקיון משרדים היא עבודה שדורשת ניסיון מיוחד, ואנו גאים ביכולות צוותי הניקיון שלנו להתאים את עצמם לכל עבודת ניקיון אליה הם נקראים.

ניקוי שטיחים בתל אביב

השטיחים הפכו לנפוצים לא רק בבתים, אלא גם במשרדים, באולמות תצוגה ועוד… השטיחים מעניקים מראה ביתי למשרד, ויחד עם זאת מראה ייצוגי וייחודי. עם זאת, השטיחים נוטים לצבור אבק ולכלוך ולפגוע בבריאותם של הסובבים. כדי להימנע מהיווצרות של סביבת עבודה בלתי נעימה, כדאי לשכור את שירותיה של חברת ניקיון אשר מומחית בניקוי שטיחים מקצועי.

ניקוי חלונות בתל אביב

ניקוי חלונות חשוב להענקת מראה יוקרתי ונעים של המשרד. עובדים מקצועיים משתמשים בחומרים מיוחדים כדי להסיר לכלוך עקשן מהחלונות, ויש להם גם רישיון מיוחד כדי לבצע ניקוי חלונות מגובה רב.

חברת ניקיון בתל אביב – מוריה שירותי ניקיון

מוריה שירותי ניקיון ואחזקה בע”מ היא חברת ניקיון מקצועית המספקת מגוון רחב של שירותים למשרדים, אולמות תצוגה, מפעלים תעשייתיים ועוד, כל זאת בתל אביב ובכל איזורי הארץ. החברה מקפידה על שימוש בחומרי ניקיון איכותיים ומספקת שירותים כמו פוליש, ניקוי שטיחים או ניקוי פתחי אוורור. צוות העובדים המסור מעניק יחס אישי ללקוחות, והוא מוכן לסייע לכל בעל עסק – משרד עורכי דין או מרפאה – בניקיון סביבת העבודה שלו.

כל השירותים שאנחנו מעניקים ב:

פוליש לרצפה בתל אביב

נמאס לכם מהרצפה המשעממת והדהויה שלכם? רוצים שהיא תיראה כמו חדשה ותבריק כמו יהלום? מוריה שירותי ניקיון אחזקה ושמירה בע"מ היא הפתרון המושלם עבורכם! אנו

קרא עוד »

ניקיון קניונים בתל אביב

קניונים הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית, ומהווים מקום מפגש, בילוי וקניות עבור רבים. ניקיון קניונים בתל אביב, עיר תוססת ומתפתחת ללא הרף, הוא בעל

קרא עוד »

ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב

תל אביב, עיר תוססת ומתפתחת ללא הרף, מציבה אתגרים ייחודיים בתחום ניהול ואחזקת מבנים. ריבוי האוכלוסייה, צפיפות הבנייה, ותנאי מזג האוויר המשתנים, מחייבים גישה מקצועית

קרא עוד »

מעוניינים בחברת ניקיון וכוח אדם בתל אביב?

צרו איתנו קשר:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
היי, כאן משרדי מוריה. נשמח לעזור 🙂
היי, אני פונה אלייך דרך האתר :)
דילוג לתוכן