ניקיון בתי מלון

תוכן עניינים

ניקיון בתי מלון- השינוי שאחרי התחקיר.

אחד הפרמטרים החשובים להחלטה של הציבור לאיזה בית מלון לצאת ולנפוש הוא מרכיב הניקיון ורמת האחזקה של המלון. במיוחד בעידן האינטרנטי בו הכל חשוף וכתוב, מלון שלא מתוחזק היטב יכול להינזק מכך כלכלית באופן אנוש.

מסקרים שנערכו בקרב ועדי עובדים עולה כי 45% מהישראלים יוצאים לשלוש חופשות קצרות בשנה בממוצע, רובם בחודש אוגוסט, אך חלקם גם בחודש יולי או אפריל. חלק מהישראלים ייסעו לחופשה אחת לפחות לחו”ל. עולה מסקר נוסף שנעשה שרב הנופשים בארץ מרגישים שהם מקבלים תמורה נמוכה ביחס לסכום הכסף אותו שילמו על החופשה, וחלקם מרגישים שזו תמורה נמוכה ביחס למה שיכלו לקבל אילו נפשו בחו”ל. כאשר חלק מאותה “תמורה נמוכה” נעוץ ברמת האחזקה והניקיון של המלון.

מבחן המלונות שנעשה ב2019:

ב2019 יצאו צוות חדשות 12 לתחקיר על ניקיון בתי מלון ורמת האחזקה של החדרים, 16 בתי מלון בארץ נבדקו: בתל אביב, ירושלים, ים המלח ואילת. לתדהמת הצופים רק שני מלונות מתוך הרשימה יצאו מהתחקיר כמצטיינים. ברוב המלונות לא הוחלפו כלל מצעים, לא נשטפה הרצפה והאסלה לא נוקתה. בחלק מהמקומות הניקיון נעשה בצורה חלקית. הנתון הברור והבטוח הוא שמאז אותו תחקיר עלתה המודעות לניקיון המלונות בקרב הנופשים ובקרב מנהלי בתי המלון.

4 טיפים לבחירת מלון:

ישנם שיקולים רבים לבחירת מלון לחופשה, מומחים בדקו וריכזו 4 קריטריונים חשובים כאשר מרכיב הניסיון ואחזקת החדרים מהווה אחד מהם ואחד החשובים.

  1. תקציב – בין אם מדובר בחופשה משפחתית, עם חברים או עם בן או בת הזוג, חשוב לדעת מראש מה התקציב. למרכיב של עלות המלון מהחופשה יש משק חשוב.
  2. מיקום – מלון אורבני או באזור כפרי, ליד הים או בהרים, קרבה ליעדים תיירותיים או לא.
  3. המלצות – של חברים, מתוך אתרים רלוונטיים, בלוגים וכו’.
  4. ניקיון – ביקורות, ביקורות, ביקורות! אין כמעט אתר של מלונות שאין בו תוצאות של סקרי שביעות רצון על הניקיון ורמת האחזקה של החדרים. קראו מה כותבים אנשים ושימו לב בעיקר לתגובות השליליות שלרב הן אותנטיות, בדרך כלל יפרטו שם על רמת הניקיון, חפשו תמונות שהועלו מהנייד ולא תמונות מקצועיות “מזויפות”. בנוסף אתם יכולים להרים טלפון למלון אליו אתם הולכים להתארח ולשאול על רוטינת הניקיון בחדרים, תשובות מתחמקות בהחלט יכולות להדליק לכם נורת אזהרה.

איך בוחרים חברת ניקיון למלון?

ניקיון מלון אינה עבודה שגרתית שכל חברת ניקיון יכולה לבצע. קיימת מורכבות שאין בניקיון של מבנים או בנייני ציבור אחרים. לכל משימות הניקוי מתווספות נקודות קריטיות כמו אופי שירותי של העובדים, אחריות אישית אחרת, כניסה לחדרים בהם יש ציוד אישי ויקר של האורחים (לא יכולים לעבוד אנשים עם עבר פלילי למשל בחלק גדול של המלונות).

אנו מאמינים בהון אנושי, עובדים מקצועיים, אמינים ומיומנים אשר עובדים עם הלב כבר מעל ל 20 שנה.

כאמור, לאחר התחקיר ב-2019, עלתה המודעות בקרב הנופשים, בטח ובטח בתקופת הקורונה וחשוב יותר מתמיד להקפיד על רמת הניקיון בחדר והשטחים הציבוריים של המלון.

בית מלון- ניקיון ואחזקה

חשוב לבחור חברה וותיקה ובעלת ניסיון בעבודה עם בתי מלון או כפרי נופש. מומלץ שלחברה יהיה מוניטין גבוה בשוק שתוכל לעמוד בחוזים שהיא חתומה עליהם ולספק את צרכי המלונות והלקוחות.

חברת ‘מוריה’ עובדת כבר במשך שנים רבות בניקיון מבני ציבור גדולים, מלונות ומבני מגורים גדולים, ויכולה להבטיח שרות וניקיון מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בשוק. לשמיעת פרטים נוספים נשמח שתצרו קשר בטלפון: 04-7704000 באימייל: kabala@moriyaltd.co.il או דרך האתר.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

פוליש לרצפה בחיפה

מחפשים להבריק את הרצפה בחיפה? מוריה היא הפתרון המושלם עבורכם! רצפה בוהקת ומפולשת היא עניין של אסתטיקה וגם תורמת לתחושת ניקיון, בריאות ורעננות בבית. חברת

קרא עוד »

אודות מוריה:

מוריה היא חברה מובילה ופורצת דרך בענף שירותי הניקיון האחזקה והשמירה, מאז 1987. מוריה מספקת ללקוחותיה במגזר הציבורי, העסקי, הביטחוני, האקדמי, התעשייתי והפרטי, מגוון שירותים מקצועיים מתמשכים וחד-פעמיים בתחומי הניקיון, ניהול ואחזקת המבנים, שימור והברקת משטחי רצפה, עבודת ניקיון בגובה, ניקוי שטיחים וריפודים, ניקוי ציוד טכנולוגי ועבודות מיוחדות בתחום התחזוקה.

יצירת קשר

בקרו אותנו בפייסוק שלנו: