ניהול ואחזקות מבנים

תוכן עניינים

עקב גדילת האוכלוסייה בישראל וצמצום שטחי הבנייה, חל בישראל שינוי מגמה בשני העשורים האחרונים, יזמים וקבלנים רבים החלו לבנות מגדלי משרדים ומגורים גבוהים במיוחד. אם עד לשנת אלפיים קו הרקיע של ערים רבות בישראל הגיע עד לקומה העשירית הרי כיום, ניתן למצוא בניינים רבים המגיעים לעשרים ושלושים קומות ואף יותר. כמות הדיירים והמשרדים בבניינים אלה היא גדולה מאוד והיכולת לנהל בניין הפכה למסובכת המצריכה ניהול מבנים מקצועי. ניהול ואחזקת בניינים היא משימה מורכבת המחייבת זמן, ניסיון רב בתחום, ידע מקצועי ושירות מעולה לדיירים או העובדים במבנה. ניהול בניין יכולה להיות מטלה מעיקה וקשה אשר כמעט בלתי אפשרי לבצעה בצורה יעילה ללא חברת אחזקת בניינים.

חברת ‘מוריה’ הינה מהחברות המובילות בארץ בתחום ניקיון ניהול ואחזקה של מבנים. חברת ‘מוריה’ מעניקה לקהל לקוחותיה את השירות הטוב ביותר תוך התמקדות בניהול מקצועי ומתן תחזוקה שוטפת למבנה.

מבנים ניהול ואחזקה – מהם השירותים שחברת ‘מוריה’ מעניקה?

• גבייה וניהול חשבונות – ניהול חשבון ועד הבית תוך שקיפות מלאה, גביית תשלומים וטיפול בסרבני תשלום, תשלום לכל הספקים החיצוניים השונים (גינון, ניקיון, מעליות, שמירה, לובי ועוד). כל עבודת החשבונאות והגבייה נעשית בתאום מלא עם ועד הבית של הבניין. ניהול נכון ומקצועי מפחית את כאבי הראש ומעניק שקט נפשי לוועד הבית והדיירים.
• אחזקה שוטפת של מערכות הבניין השונות – הזמנת אנשי מקצוע מוסמכים לטיפולים תקופתיים – ביקורת ואחזקת המעליות, ביקורת ואחזקת מערכות כיבוי האש השונות (ספרינקלרים, מטפים וכו’), גנרטורים, דודי חשמל ושמש, משאבות מים ועוד.
• גינון – הגינה הינה חלק בלתי נפרד מהבניין, חשוב לשמור על טיפוח הגינה והשקייתה ע”י צוות גינון מקצועי, חברת ‘מוריה’ דואגת להקמת גינה מהשלבים הראשוניים וגם לשמירה וטיפוח הקיים, תוך מתן תשומת לב לחידוש הקיים בהתאם לעונות השנה. (שתילת צמחים חדשים, החלפת והוספת עציצים ועוד).
• ריסוס והדברה – חברת ‘מוריה’ מספקת שירותי ריסוס והדברה בהתאם לצורך בשטחים המשותפים – ההדברה מבוצעת על מנת לשמור על הבניין נקי ממזיקים וחרקים – הריסוס מבוצע ע”י מדביר מוסמך ובאמצעות חומרים המאושרים ע”י משרד הבריאות.
• ניקיון בניין – חברת ‘מוריה’ היא מהחברות המובילות בארץ בתחום ניקיון ואחזקת מבנים, צוות הניקיון המקצועי של הבניין יהפוך את המבנה לנקי ומצוחצח, חווית המגורים בבניין נקי הופכת לנעימה ומהנה יותר ומשרה רוגע ושלווה.
• שירותי אחזקה שוטפים וטיפול בתקלות – עבודת אחזקה אינה כוללת רק ניקיון מבנים אלא גם תיקונים שוטפים לאורך כל השנה, אנשי האחזקה שלנו מבצעים טיפול בדלת הכניסה ותקלות באינטרקום, החלפת נורות, בעיות חשמל, צביעת החללים המשותפים, טיפול במערכת האינסטלציה ועוד תקלות מסוגים שונים).
• זמינות – אנו מתחייבים לטפל בכל תקלה במהירות האפשרית, אנו זמינים בטלפון, בווטסאפ ובאימייל. אנו מעניקים מענה ומתן פתרון מקצועי ויסודי לכל פנייה של אחד הדיירים.
• ביטוח – טיפול בכל הנוגע לתחום הביטוחים בבניין: ביטוח צד ג’, ביטוח חבות מעבידים, חבות חברי ועד בית, ביטוח של השטחים המשותפים ועוד.

לחברת ‘מוריה’ יש ידע עצום וניסיון מוכח בניהול נכסים ובאחזקת מבנים, אנו מספקים ללקוחותינו, יחס אישי ואכפתי, זמינות ואוזן קשבת, הן לוועד הבית או נציגות הדיירים והן לדייר הפרטי. אנו מתחייבים לניהול אחראי של תקציב הבניין, ייעול ההוצאות וכל זאת תוך הקפדה על שקיפות מלאה מול הדיירים והגשתם של דוחות תקופתיים. אם אתם מחפשים חברת ניקיון בניינים ברמה שירות אחרת, נשמח לספק לכם המלצות של לקוחותינו המרוצים.

חברת ‘מוריה’ מתמחה בניהול מבנים ברמה הגבוהה ביותר, משביחה את ערך הנכס שלכם, משפרת את איכות חיי הדיירים וחוסכת לכם כסף רב בזכות ניהול נכון וחכם.

חברת ‘מוריה’ היא מהמובילות בין חברות אחזקת בניינים בארץ, החברה מספקת שירותים מגוונים לכל סוגי הארגונים (חברות תעשייה, מוסדות חינוך, מוסדות ציבור, המגזר העסקי והפרטי). העובדים בחברה הם מקצועיים, בעלי ניסיון ומקפידים על שירות אדיב וברמה הגבוהה ביותר. חברת מוריה מפעילה מוקד שירות לקוחות הפועל 24/7 על מנת להבטיח תשובה מהירה ומענה לכל פניה.

אם אתם מחפשים חברת ניהול מבנים מסחריים או חברת ניקיון מבנים, הגעתם למקום הנכון! נשמח למצוא עבורכם את הפתרון המתאים ביותר עבורכם. במידה ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 04-7704000 באימייל: kabala@moriyaltd.co.il או צרו קשר כאן.

מוזמנים לשתף:

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

פוליש לרצפה בחיפה

מחפשים להבריק את הרצפה בחיפה? מוריה היא הפתרון המושלם עבורכם! רצפה בוהקת ומפולשת היא עניין של אסתטיקה וגם תורמת לתחושת ניקיון, בריאות ורעננות בבית. חברת

קרא עוד »

אודות מוריה:

מוריה היא חברה מובילה ופורצת דרך בענף שירותי הניקיון האחזקה והשמירה, מאז 1987. מוריה מספקת ללקוחותיה במגזר הציבורי, העסקי, הביטחוני, האקדמי, התעשייתי והפרטי, מגוון שירותים מקצועיים מתמשכים וחד-פעמיים בתחומי הניקיון, ניהול ואחזקת המבנים, שימור והברקת משטחי רצפה, עבודת ניקיון בגובה, ניקוי שטיחים וריפודים, ניקוי ציוד טכנולוגי ועבודות מיוחדות בתחום התחזוקה.

יצירת קשר

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
היי, כאן משרדי מוריה. נשמח לעזור 🙂
היי, אני פונה אלייך דרך האתר :)
דילוג לתוכן